3 marca 2017

No weź no Daj Się Poznać, no weź, no.

Maciej Aniserowicz odpalił kolejną edycję konkursu Daj Się Poznać. To, co zobaczyłem na stronie http://uczestnicy.dajsiepoznac.pl/lista zaskoczyło mnie. Mnóstwo ludzi, mnóstwo pomysłów na projekty. Patrzę na poruszenie jakiego nie widziałem w polskim IT. Mimo, że nie wszyscy ukończą trzymiesięczny maraton pisania dwóch wpisów na blogu tygodniowo to i tak warto w tym być. Ja już drugiego dnia skorzystałem. Dostałem licencję Resharpera na trzy miesiące. Jestem podekscytowany, że uczestniczę w tym wielkim przedsięwzięciu.

Zapraszam Ciebie. Rejestracja nic nie kosztuje. Można tylko zyskać.
Rejestracja przedłużona do 12 marca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podstawy Programowania Funkcyjnego Epizod 3

Czy wszystkie Zasady Się Zmieniają? Kiedy tylko zaczynamy używać nowego paradygmatu , porównujemy z nim na...